Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

Καλοκαιρακιιιιιι!

*Αν και "λιγο" αργα για να ανοιξω το θεμα του περασμενου καλοκαιριου,υγεια:D
Το φετινο καλοκαιρι ηταν σιγουρα ξεχωριστο για ολους πιστευω. Ρωτησα πολλους και σιγουρα ειχε σημασια ;)
Γνωριμιες, φιλιες που ερχονται και πανε, διαφωνιες, πολλες αποψεις, ασχημες αποφασεις, λαθος επιλογες, αποσταση, και ομως , εγω το φετινο καλοκαιρι, γνωρισα το σημαντικοτερο ατομο στη ζωη μου. Καταλαβα τι θα πει φιλος.
Ηταν Τριτη και μου ηρθε ενα μυνημα απο μια αγνωστη, για εμενα τοτε. Δεν ηξερα ποια ηταν και της απαντησα , σαν να ημουν φιλη της. Αρχισαμε να συζηταμε γι' αυτο το θεμα και σιγα σιγα αρχισαμε να δενομαστε, ωσπου τωρα ειμαστε αχωριστες και λαχταρουμε για τη στιγμη που θα βρεθει η μια στην αγκαλια της αλλης. -ειναι και η αποσταση..-
Thank you for being my life;)
Ακολουθησαν πολλα στο καλοκαιρι μου, για τα οποια δεν ειμαι περιφανη, μα δεν τα αλλαζω ρε με τιποταααα!
Το φετινο καλοκαιρι ηταν κατι το αξεπεραστο! Και ας χαλασα φιλιες, εκανα καινουριες ;) 
Τωρα εχω παραγματικους φιλους:)

Το καλοκαιρακι χαριζει καθε χρονο και ενα μαθημα ζωης.. Αν το καλοσκεφτεις ετσι ειναι;) 
Το δικο μου καλοκαιρι, μου χρωματισε τη ζωη:D
Καθε καλοκαιρι και ξεχωριστο;)

Ευχαριστω τους πραγματικους μου φιλους που δεν με εχουν σκοτωσει ακομα:*
















http://www.youtube.com/watch?v=_X-uW0bt_JI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου